6 Nisan 2014 Pazar

Türkiye'nin yaramaz meleği Pamir'in ardından....

Pamir bebek öldü. Kaybolduğundan itibaren ha bulundu ha bulunacak diye takip ettiğim minicik can melek oldu. Çocuklara dayanamıyorum. O havuza nasıl mutlu nasıl meraklı gittiğini tahmin edebiliyorum. Tek başına rahat rahat suyla oynayabilme imkanı yakalamış yaramaz çocuk bakışlarını gözümün önüne getirebiliyorum. Sonra düşünmek istemediğim ama aklımdan atamadığım anlar şimşek gibi çakıyor. Havuza düşüşü, kurtulmaya çabalayınışı ve son. Allahım sen koru sen esirge sen güzel yazılar uzun sağlıklı ömürler yaz tüm çocuklara. Anneleri kucakları boş bırakma Rabbim.

Babasının sözleri gitmiyor kulağımdan. Adam o kadar emin ki yaşadığından çocuk öyle hareketli ki "bu herif buralarda bi yerlerde, bi yerden çıkacak, casper  gibi dolaşıyor ortalıkta biliyorum" derken öldüğü haberini alışı...

Çok çok üzgünüm. Her gün çocuklar ölüyor, türlü haberler izliyoruz. Ancak Pamir için çok umutlu bir bekleyişi bizzat takip ettiğimden çok etkilendim.

Allah annesine babasına yakınlarına sabır versin. Benim bile yüreğimin acısı sönmüyor. kilometrelerce uzaktan canı gönülden paylaşıyorum acılarını.

Hoşçakal melek Pamir. Hoşçakal oğlum.

2 yorum:

  1. gercekten çok acı bir anne olarak çok iyi anlıyorum kederi ...
    Allah kimseye evlat acısı göstermesin aklıma geldikçe delirir gibi oluyorum oğlumun yoklugunu dşünemiyorum bile çok zor ...

    YanıtlaSil
  2. :( Ailesine Allah sabır versin çok üzücü gerçekten ..O bir melek olarak karşlaycak anne babasını ahirette inşAllah..ama yaşadıkları sürece anne babasının yüreği hep yanacak çok acı:((

    YanıtlaSil