17 Mart 2013 Pazar

Rüzgar Sünnet oldu :)

Çoookkk uzun zamandır yazmıyordum.Neler neler oldu?En önemlisi, Rüzgar'ın sünneti :) Bir yandan küçükken yaptırmak istiyor,diğer yandan da çok zor olacağını düşünüp endişeleniyordum.Ama hiç de korktuğum gibi olmadı.Plastik klips yöntemi denen bir yöntemle yaptırdık.Dr.Ferda Şenel yaptı sünnetini.Çok ilgili,çok naif bir doktor.İlk önce pipiyi uyuşturmak için bir iğne yaptı tabi o iğne biraz zordu çok ağladı oğluşum.Biraz akılllılık yapıp çok aç ve uykulu götürdüm.İğneden sonra uyuşmayı beklediğimiz sürede mamasını yedi ve uykuya yenik düştü :) Yani uyuya uyuya sünnet oldu Rüzgar paşası.Bir tek ilk gün iki saatte bir doktorun verdiği bir jel sürdük.İlk gün biraz zor geçti.Sonraki günler sanki hiç sünnet olmamış gibiydi.Bir kaç gün sonra klipsi çıkarmak için gittik.Klips çıkarken de çok az ağladı.Sonrası oldu da bitti maşallah,nazar değmez inşallah oldu işte :) Yazın tatilde hovardalığa başlayabilir artık.

Ben hipertiroid oldum.Yaklaşık iki aydır aşırı yorgunluğum vardı.Gece özellikle sabaha karşı kan ter içinde kalıyordum.Bazen gündüz de aşırı terliyordum.Ayrıca müthiş bir çarpıntı ellerde titreme vs sıkıntılarım vardı.Ben tümünü bebek bakıyor oluşuma ve eve kapanımş olmama bağlıyordum.Tabi aşırı sinirlilik ve öfke krizlerini söylemiyorum bile.Sağlık ocağında bir kan vereyim de hangi vitamin eksikse takviye edeyim diye gittiğimde hormonların aşırı yüksek çalıştığını gördük.Burada Endotem diye bir hastane var,soluğu orada aldım.Tahliller,ultrasonlar derken değerler hala yüksek ancak nodül yok çok şükür.Bir de tiroid sintigrafisi diye bir şey çektirdim.Bakalım onun sonucunu da yarın alacağım salı günü de doktora göstereceğim.Hayırlısı.Biraz korkuyorum ama :) korkmanın pek bir faydası yok bu tür durumlarda.Gebelik sonrası % 7-8 kadında olabiliyormuş.Ama çoğu benim gibi lohusalığa bebek bakıyor olmanın yorgunluğuna bağlayıp doktora gitmekte gecikiyormuş.Eğer sizlerin de benzer şikayetleriniz varsa ihmal etmeyin,çok önemli  hormonlar.Vücudu tepe taklak ediyor bu hastalık.

Bunların dışında Rüzgar koca adam oldu maşallah.Anne diyor,baba diyor,dede diyor.Kendi kendine saatlerce oyuncaklarıyla oynuyor.Hala emeklemedi.Artık emeklemeden yürüyecek tezimize iyice inanır olduk.Babası da emeklememiş,ben de emeklememişim.Hala dişi de çıkmadı.Sanırım 36 haftalık doğuşundan dolayı bu gibi gecikmeler yaşamamız normal.

İşimi çok özledim.Deli gibi özledim.Ağustos'ta tatile gitmeyi planlıyoruz.İnşallah gelir gelmez Eylül gibi işime başlayacağım.Ben ısınma turları atana kadar şubat mart gelir işler açılır.Yaza kadar da bi depar atarsam çalışmadığım zaman kaybettiklerimi yerine koyarım.

Mehmetle işler bir iyi bir kötü gidiyor.Fevkalade bir eş olmayabilir belki ama muhteşem bir baba.Gerçi fevkalade eş kavramı da çok göreceli.İçkisi yok,kumarı yok,karı kız yok tüm bunlara karşın son derece kaba ya da ben fazla beklentiliyim,neyse bilemiyorum.Dedim ya muhteşem bir baba.Rüzgar babası geldiğinde deli oluyor.Ne yapacağını şaşırıyor.Birlikte kapıyı açıyoruz babasını görünce hırsından mutluluğundan bana sıkıca sarılıp boynumu ısırıyor.Deli bebe :)) Benle daha eğitici oyunlar vs oynarken ,babasıyla nerede sert haşin aktivite var onları yapıyorlar.Bir şekilde dengeliyoruz işte.

Kısacası arada pürüzler olsa da umutlu ve mutluyum çok şükür.Şu hastalık da bir kesinleşse bir hal çaresine baksam,Rüzgar da sağlıklı olsa.Başka da ne isterim.


5 yorum:

  1. ben de kaç zmandır bakıyorum haber yok çok geçmiş olsun ikinize de, allah damatlıgını da göstersin rüzgarın

    YanıtlaSil
  2. oldu da bitti maşallah nazar değmez inşallah.. :)) maşallah kuzucuğa erkek olmuş artık, ben de 3 aylık oğluşu önümüzdeki haftalarda yaptırmayı düşünüyorum, bu sünnetin de bi sürü çeşidi varmış yahu, klips yöntemini de burda duydum :)) çok geçmiş olsun, rüzgara da sana da, saydığın belirtilerin bazıları bende de var, haftaya doktora gitmeyi düşünüyorum.. Acaba lohusalıkta kilo kaybı veya kilo alımı oldu mu sende? ben hamilelikte +3 kg almışken lohusalıkta 4 kilo aldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar erken o kadar iyi :)) ben hızla kilo verdim hormonlar çok hızlı çalıştığı için, yavaş çalıştığında kilo alınıyormuş. İhmai etme mutlaka git canım.

      Sil
  3. canım geçmiş olsun Erkek oldu Rüzgarımız hee..Ayy hadi atlattınız bunuda Allah damatlığınıda görmeyi nasip etsin..

    Sanada geçmiş olsun özleidm valla senide.bende sık giremiyorum bu aralar..yiğit yürümeye başladı her daim dipdibeyiz yaramazlık dersen ö biçim habire ev topluyorum..

    Sevgiylee kalın ..

    YanıtlaSil