5 Eylül 2012 Çarşamba

Çekirdek Ailem Benim

Evimin erkekleri uyuyorlar.Mehmet senelik izinde tam 11 gün çekirdek ailemizle evimizdeyiz.Bu sene tatil yapmama kararı aldık.Rüzgar aslında arabayı seviyor ama o kadar uzun bir seyahati kaldıramayabilir diye düşündük.Karyola konusuna sonunda karar verdik.Salon ve yatak odası mobilyalarımız masif olduğu için bebek odasını da masif yapmaya karar verdik.Şimdilik sadece karyolasını alacağız.Çünkü yatak odası takımımızda biri üç diğeri iki kapaklı iki gardrop var.İki kapaklı olanı ve şifonyeri Rüzgarın odasına koyacağız.Karyolasını da bizim mobilyaların renginde boyatıp çekmece kulplarını da aynısından bulup taktırdık mı işte Rüzgar için oda takımı almış gibi olduk bile :) O odadaki kanepeyi de birine vermeyi düşünüyorum.Sonuçta bundan 1 yıl öncesine kadar kanepemiz yoktu ve misafirler salonda yatıyorlardı.Yine öyle yapabiliriz.İleride de 3 odalı bir eve çıkabilirsek bir oturma odası yaparız.Gerçi gerek de yok oldum olası oturma odasını sevmem ama misafirler için bir misafir yatak odası olsa fena olmaz.Neyse o ilerde düşünülecek bir mesele.İyi ki yatak odası takımımızı iki gardroplu yaptırmışım.Zaten biz başka eve çıkarsak o  takım yatak odasına sığmaz.Çünkü bu evde yatak odamız 20 m2.Ay galiba çok akıllı bir kadınım.:))

Kasım gibi işe başlamayı planlıyorum.Oğlum dört aylık olacak inşallah.Hamile kalana kadar işimi çok iyi yapıyordum Hamilelikten sonra biraz su koyuverdim.Ama tekrar aynı konsantrasyonla çalışabilirim çünkü şimdi çok önemli bir sebebim var.Oğluma her türlü imkanı sunmak istiyorum.Eksiğini gediğini kimseye muhtaç olmadan karşılayabilmek istiyorum.Güzel oyuncaklar kıyafetler odasına aksesuarlar perdeler nevresimler alabileyim.Ha deyince işim olmadığında oğlumu alıp kimseye muhtaç olmadan istediğimiz yere gidebilmek istiyorum.Bu yüzden de çok çalışmam lazım.Zaten sabah on gibi gidip öğlen 1 -2 gibi dönüyordum eve.Şimdi de aynı tempoyla çalışsam beni kurtarır.Hatta belki şimdi daha sıkı bile çalışırım.Bazen ofise gider tek bir iş yapmadan eve dönerdim.Rüzgar benim çalışma sebebim olacak inşallah.

Onu çok özleyeceğim tabi.Belki ilklerini kaçıracağım.Ama hepsi onun için.Ha çalışmasam ne olur?Geçinemez miyiz?Geçiniriz ama sadece elzem şeyleri alır gereksiz görünen şeylerinse hayalini kurmakla kalırım.

Uyanıyor paşa,hem uyusun istiyorum hem çok uyuyunca özlüyorum,uyanınca da günlerdir görmemişim gibi sarılıp öpücüklere boğuyorum.Tek aşk var,EVLAT!Gerisi boş,bomboş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder