8 Haziran 2012 Cuma

Do do do ğu ru yo rum :) (Sanırım)

"Canım oğlum".Bu kısa ama ömrümün en anlamlı cümlesini günde onlarca kez kuruyorum.Sabah yatakta oğlumun ilk kıpırdanışını hissetmemle "Günaydın,canım oğlum"la başlıyor,gün içinde defalarcası tekrarlanıyor.Karnımın yamuluşuna kahkahalarla gülüyorum kendi kendime.Biraz kımıldamasa korkular basıyor her zamanki gibi.

Çok ama çok heyecanlıyım.Bugün hacettepeye gittim.Şu araştırma için kan verdim ve detaylı ultrason yaptı Mert Hoca."Yerinde olsam normal doğum yapmazdım,o kadar iğne vurdun,o kadar tedirgin günler geçirdin,bebeği riske etme" dedi."Bu hastanede hiç kimse seni normal doğurtmaz.Burada doğuracaksan mutlaka sezaryen olursun" dedi.Bir doktorun ağzından böyle cümleler çıkması korkutucu."Benim durumumdaki hastalar normal doğum yapamıyor mu diye" sordum.Normal doğum yapamayacak kadın yokmuş.E o zaman neden bana sezaryeni öneriyor anlayabilmiş değilim.Ayrıca normal doğum esnasında bir problem oluşursa onu anında sezaryene cevirebiliyorlar.Velev ki bir sıkıntı oldu sezaryenle yolumuza devam ederiz.Çarşamba günü bu konuyu  ZTB'daki doktorla konuşmalıyım.

Şu anda ufak tefek sancılarım ve kasılmalarım var.Hatta ufak değil büyük çapta bir sancı girdi şu an kasıklarıma.Bu kadar erken doğurmak istemiyorum.En azından 37 haftayı dolduralım istiyorum.Neyse bakalım Rüzgar oğlan ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek.

Bu arada Mehmet'in boynunda tam adem elması denen zımbırtının yakınında dokununca acıtan bir şişkinlik oluştu.Onlarda guatr ırsi.Umarım öyle bir problem değildir.Belki vücudunun bilumum yerlerinde çıkan yağ bezelerinden biridir o da.Salı günü kan vermek için hastaneye gideceğiz.Hep oğlumuzun sağlıkla,hayırla gelmesini diledik.Kendimiz için pek az şey istedik bu aralar.Şimdi öyle bir hakkım varsa bunu oğlumuzu sağlıkla büyütebilmemiz için eşime ve bana da sağlık ver Allah'ım.(Amin)

Biraz da güzel şeylerden bahsetmeli.Yarın Elçin ve gelinleri Gizem gelecekler bana.Kısır filan yapıp getirecekler.Bir de çay demleriz oh mis gibi kaynatırız.Akşam da Mehmet'in patronunun kızı evleniyor.Rixos'ta düğün.Karnı burnunda düğüne giden tek manyak benimdir sanırım.Yarın saçımı başımı yaptırdıktan ve giyindikten sonra bir fotoğraf çeker koyarım.Babası da çok yakışıklı olacak oğlumun.Nihayet beyaz ceketini giyecek bir yer bulabildi babası.

Şimdi bir sancı daha girdi.Neyse dur bakalım hayırlısı,Yazamıyorum konsantrasyonum düştü :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder