10 Haziran 2012 Pazar

Güzel Günler Göreceğiz,Güneşli Günler....

Dün çok güzeldi.Öğlene kadar temizlik yaptım.Yıkanacak bütün çamaşırları yıkadım.Bugün halim olursa ütü yaparım.Öğleden sonra Elçin ve Gizem geldi.Kısır yapmışlar,kek,makarna salatası,ben de fırından ekler ve şekerpare aldım.Çay demledik güzelce yedik içtik sohbet ettik.Sena maşallah çok uslu bir çocuk.Mışıl mışıl uyudu Rüzgarın beşiğinde.Beşik Rüzgar için evde ama şimdiye kadar üç tane bebek uyudu içinde.Oğlum dördüncü olacak inşallah.

Sonra Bahar da geldi.Elçinle aynı köylü çıktılar.Hatta Elçin düğünlerine filan bile gitmiş.6 kadar filan oturduk,kaynattık.Sonra onlar evlerine gittiler ben kuaföre geçtim.Saçlarıma kırık fön çektirip,kabarttırdım.Elçin bana robadan siyah bir elbise getirdi.Onu giydim.Sonra Mehmet geldi,saat 19:30 gibi Rixos'a geçtik.Her zamanki gibi Rİxos'un organizasyonu sıfırdı.Yemekler fena sayılmazdı ama servis başarısızdı.Belki de ben lök gibi masada oturup bir tek yere kımıldamadığımdan bana öyle geldi ya da daha çok inceleme fırsatı buldum ve hataları yakaladım.Neyse Mehmet çok eğlendi.İyi de içti.Bol bol oynadı.Saat 12'ye geliyordu Memoşu artık kolundan sürükleyerek filan çıkarmak zorunda kaldık.Bu arada benim ayaklar hamur gibi şişti.Ayakkabılarımı çıkarmıştım rahat etmek için,tekrar giymeye kalktığımda bunun imkansız olduğunu gördüm :))) Ve gece,bir elimde ayağıma 15 numara küçük gelen topuklu papuçlarım,bir elimde sarhoş kocamla oteli terketmemizle sonuçlandı.Işıklara kadar yürüyüp taksişye bindik evimize geldik.Leş gibi olmuş ayaklarımla direkt duşa girdim güzelce yıkandım ardından da Memoş yıkandı.Ve uyumaya geçtik.Mehmet'in horlamaya başlamasıyla karnıma müthiş bir sancı girdi.Ardından bir tane daha.O an normal doğumdan vazgeçtim dedim kendi kendime.Neyse sonra bütün gece tuvalete taşındım.Bağırsaklarım bozulmuş sanırım ya da zehirlendim.Sabah uyandığımda bir şeyim yoktu.Şimdi de iyiyim.

Perşembe günü Yağmur gelecek.Beraber,benim tek başına yapamadığım bazı işlerimi hallederiz.Sonra da halıları gönderirim falan filan.

Memoşla bir fotoğraf çektirdik ama fotoğraf makinemle çekip bilgisayara aktarınca koyarım buraya.Çok neşeli çıkmışız :) Maşallah.

Bugün bir atasözü duydum dizilerin birinde "Kul yazar,kader gülermiş"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder