2 Haziran 2012 Cumartesi

Geçmiş zaman olur ki

Bir kaç saat önce blog sayfamı baştan sona kadar okudum da neler neler yaşamışım.Aylarca hamile kalabilmeyi beklemişim.Sonra bebeğimin sağlıklıca büyümesi için haftaları saymışım.Ne korkular ne endişeler yaşamışım.Ne gözyaşları dökmüşüm.Şimdiyse oğlum sağlıkla gelsin tam haftasını doldursun,erken doğmasın hayırlıca normal doğumla doğurabileyim diye dua  ediyorum.Doğumdan sonra bu yazdıklarım da eskiyecek ne kadar çok heyecanlanmıştım diyeceğim büyük ihtimalle.Allah en ince detayıyla doğum hikayemi yazacağım günleri de gösterir inşallah.

Biraz önce yaklaşık bir saatlik bir duş aldım.Güzelce keselendim.Kremlendim.Oğlumu da keseledim,kremledim güzelce :)) Bu arada 34. hafta ve hala bir tek çatlağım yok.Böyle giderse çatlamadan bitirecek gibiyim.Gerçi çatlasam da pek umrumda değil.Bir tek amacım var son günlerde,günü hızlıca bitirmek ve oğluma kavuşacağım güne bir gün daha yaklaşmak.

Mehmet yatalım diye tutturuyor sabah yazarım devamını inşallah.İyi geceler herkese,bana,oğluma,kocacığıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder