29 Aralık 2011 Perşembe

haftalar su gibi geçiyor...

Merhaba günlük,

ofisteyim.Nöbetçiyim.Kimsecikler yok,saat beş buçuğa geliyor.İki gündür müthiş soğuk hava.Kış moduna girdik sonunda.İki gün sonra yeni yıla giriyoruz.Geçen hamileliğimde yaşadığım beş ayı neredeyse hatırlamıyorum.Bunu şimdi fark ettim.Çok üzücü.Çünkü bu hayat benim.Ve ne kadar zamanım kaldığını bilmiyorum.Tadını çıkarmak varken neden kendimi mide bulantılarına kaptırıp,üzüyorum ki.Neyse ki bu sefer çok rahatım.

Yarın çok önemli bir anlaşma yapacağım.Eğer başarılı olursa hamileliğimin sonuna kadar hatta doğumdan sonra bile uzunca bir süre maddi sıkıntı yaşamayacağım.Bu benim ,Memoş'un ve bebeğin rahatı için bulunmaz fırsat.Allah'ım hakkımızda hayırlısını ver.Mevlam ne eylerse güzel eyler...Çok yalaka hissettim kendimi :)) Ama içimden geldi yalan yok.

Bebek büyüyor.Elçin bana angel sound diye bir alet verdi.Geçen hafta iki kez duydum kalp atışlarını miniğimin.Oysa Elçin 14 haftadan önce duyamazsın demişti.11 hafta 1 günlüğüm şu an.Bazı internet sitelerinde 12.hafta diyorlar bazılarında 11. hafta.Karnımda ufak kıpırtılar hissediyorum ama gaz mı bebek mi anlayamıyorum.Yakında bir kaç haftaya kadar büyük tekmeler,sert kroşeler başlar inşallah.Çok güçlü bir olsun istiyorum.Kaya koyabilirim adını.Evet birden aklıma geldi neden olmasın.

Yazasım yok galiba,biraz isim araştırayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder