15 Şubat 2012 Çarşamba

Baskül almaya gitmeli..

Bu arada dün çok kilo aldığımdan dolayı da büyük bir uyarı yedim.Böyle her ay dört kilo üç kilo alarak gidersen yirmibeşle tamamlamak zorunda kalırsın dedi.Ve artık yediklerime dikkat etmeye başladım.Ve fakat bir kadın hamileyken de homini gırtlak yemeyecekse ne zaman yiyecek?Dün gece Kırçiçeği'ndeydik.Ben fazla yemeyim dikkat ediyorum dedim ve koca bir tabak bol yağlı salata,yarım kıymalı pide,yarım porsiyon da künefe yedim.Neyse dedim gece uyumadan evvel,yarından itibaren dikkat ederim yediklerime.Bu sabahsa azıcık ekmekle domates zeytin peynir yedim ama deli gibi açım.

Birazdan baskül almaya gideceğim Koçtaş'a 365'e.Belki bir hırka ya da rahat bir pantolon alırım,bilemiyorum.Ve radyo ile uyanmamızı sağlayan bir alarmlı digital saat.Aslında bunların çok da önemi yok işte kafam dağılsın maksat.

neyse gelince yazarım yine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder