14 Şubat 2012 Salı

Sevgililer Günü hediyemiz minnacık bir pipi oldu :))

Gerçek bin dana gibi uluya uluya ağladım eve gelince.Biliyorsun bugün ayrıntılı ultrasonumuz vardı.Önce Özgür Hocayla uzunca sohbet ettik,22. haftadaki kan akışının bize az çok bir fikir verebileceğini söyledi.22.haftadan sonra da belki iki haftada bir görmesi gerekebilirmiş beni.Sabahları bebe aspirini ile devam,akşam da iğne tabi ki.Genelde rahim içi gelişim geriliği 24.haftada filan başlarmış.Benim öncekinin 19. haftada başlaması biraz anormalmiş.Neyse ki bugün oğlumuzun bütün organları olması gerektiği gibi çıktı.İşte yukarıda da pipisi kuzumuzun.Geçen haftalarda günler çok zor geçiyordu çünkü bir an önce ultrasonda da olsa bebeğimi görmek istiyordum.Şimdiyse yine önümde geçmesini beklemem gereken dört hafta var.Bu haftalar sonunda her şey yolunda giderse korkularım yarı yarıya azalacak.Ve o zaman iki hafta daha beklemek zorunda kalacağız.Sonra bir iki hafta daha.Zor.Cidden çok zor.Allah'a emanet kuzumuz.O isterse doğacak hayırlısıyla.

Sol taraftaki damardaki kan akışı hocanın pek hoşuna gitmedi ama bu haftalarda bunun normal olabileceğini söyledi.Benim yapabileceğim bir şey olup olmadığını sordum.Ne bileyim her hangi bir şey işte ,egzersiz ,yoga moga her hangi bir şey.Yok ne yazık ki diyor.Yapılması gereken şey iğne ,onu da zaten yapıyoruz.

İşte böyle günlükcan.Allah'tan hayırlısı diyelim ne diyelim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder