1 Nisan 2012 Pazar

2 gün sonra kontrol var

Yine deli gibi korkuyorum.Salı günü kontrolümüz var.Tekmeler oldukça sert ve sık geliyor artık.Oğlum karnımda ve sağlıklı olduğunu belli edecek sinyaller vermekten çekinmiyor ancak yine de bunların problem yok demek olmadığını önceki tecrübemden dolayı biliyorum.Ve bu yaşadığımı mutlu ve huzurlu yaşama lüksümü kısıtlıyor.Yine de mutluyum.Huzurluyum çok şükür.Yeniden işe asılmaya başladım,yolunda gidiyor sayılır.Evde bir düzen tutturmayı da başardım.Bu ay memoşla bir deneme yapmaya karar verdik.İş yerinden verdikleri yemek kartı ile evin mutfak alış verişini yapacağım haftalık olarak.Ve o öğle yemeklerini evden götürecek.Böylece hem o sağlıklı beslenmiş olacak hem de mutfak masrafından kar etmiş olacağız.Bir aylığına denemeye değer bence.Tabi ben biraz fazla yorulacağım çünkü canım istemediği günlerde yemek yapmadığım oluyor.Şimdi memoş için mecbur her gün yemek yapmak zorunda kalacağım.Neyse bir deneyelim bakalım.

Sabah nevreimlerimizi değiştirdim.Çıkardıklarımı yıkadım astım,siyahları yıkadım astım.Evde deterjan kokusunu zararlı olduğunu bildiğim halde çok seviyorum.(Şeffaf Oda'da Sıla var,kız tam bir kelime kaşarı,böyle sözleri buluyor olabilmesi şahane)

Biraz dışarı çıkıp dolaşayım.Bu arada kuyruk sokumum çok oturmaktan ağrıyor olabilir.Ve yerden bir şey alırken ya da kaldırırken belden eğilmiyorum artık dizlerimi bükerek oturarak alıyorum.Biraz daha rahatladım ama tamamen geçti diyemem.

Teyzemin kızı ve bir arkadaşım seni rüyasında görmüşler.Biri sarışın mavi gözlü bembeyaz tokmak gibi bir bebekti diyor.Diğeri simsiyah upuzun saçları vardı diyor. :)) Çok merak ediyorum seni.Nasıl doğum yapacağımı da çok merak ediyorum.Dileğim çatır çatır avaz avaz kan revan içinde normal doğurmak seni.Ancak zaten riskli bir durumumuz söz konusu,doktor ne önerir bilemiyorum.Normal doğum yapacağım diye inat ederek son dakika sana zarar verecek bir şey yapmak istemem.

Daha şimdiden alışveriş merkezine gittiğimde direkt bebek katına geçiyorum.Eskiden hep kendim için bir şeyler bakardım,şimdi Rüzgar'a şunu da alırım,bunu da alırım filan diyerek geziniyorum.Allah tüm annelere babalara çocuklarının ihtiyaçlarını alabilecek maddi imkan versin.Çocuğu için çok şey yapmak isteyip de imkanı olmadığından kendini kısıtlamak zorunda kalan anne ,babalara bol rızık versin.

Hadi ben dışarı çıkıyorum.Öperim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder