29 Mart 2012 Perşembe

24 + 1 gün ...

Normal bir insan evladının kuyruk sokumu ağrır mı arkadaş?Bir kere kuyruk sokumu ağrıyacak bir yapıda mıdır?Neyse ne işte, günlerdir müthiş acı çekiyorum.Salı günü Berkhanla Gaye'nin dükkanına gittik.Yoklardı.Gaye için hastaneye gitmişler ama neyse ki önemli bir şey yokmuş.Sonra geldiler biraz lafladık çıktık.Bahçeliden Kızılay'a kadar yürüdük.Bir iki saat arayla önce kfc'de hot wings, sonra Düveroğlu'nda lahmacun yedik :))) Bu arada bahçeliye de uzun bir yürüyüşün ardından gitmiştik.Eve geldiğimizde değil bir adım atacak, konuşacak halimiz bile yoktu.Pert olmuş bir şekilde koltuklara düştük ve uyumuşuz :) O günden beri zaten çok da randımanlı olmayan sol bacağım iyice kilitlendi,gece dönerken,yürürken,eğilirken yani her pozisyonda ağrıyan,iyileşmeyen ve iyileşmedikçe hamileliğimin sonuna kadar böyle mi gidecek diye korkutan sinsi bir ağrı...Artan kiloma dayanamayan kemiklerim eklemlerim kaslarım ya da her neyim ise bir şekilde tepki veriyor işte.Oğlum sağ salim kucağıma gelsin de bu günler nasıl olsa geçer, unutulur.

Maşallah kuvvetlendi kuzum.Gel babası gel gel gel diyorum en çok ona tepki veriyor :)))) İnanılmaz olduğunu biliyorum ama cidden öyle.Mehmet'i çok sevecek oğlumuz.Yani kim babasını sevmez ki? Ama bahsettiğim öyle bir sevgi değil.Çok iyi anlaşacaklarını hatta benden daha iyi anlaşacaklarını düşünüyorum.Ben bazı konularda biraz daha katıyım.O çok daha yumuşak davranacaktır.Memoşu oğlunu severken görmeyi, onları saatlerce izlemeyi çok istiyorum.Baba oğul yayıla yayıla yatacakları,uykuda oğluşun ayağını memoşun ağzına dayayışını filan görüp fotoğraflamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder