12 Mart 2012 Pazartesi

Ellerimin emekleri :))


Selam kuzucuğum,bu battaniyeyi senin için ördüm.Ben normalde böyle şeyleri pek beceremem, aslına bakarsan beceririm de pek sabırlı sayılmam. O yüzden de kısadan kesme uyduruk şeyler yapmayı tercih ederim.Ancak konu sen ve senin konforun olunca her detaya dikkat ediyor, mümkün mertebe ince eleyip sık dokuyorum. Bunun kenarlarına krem rengi kurdela geçirdim,altına da beyaz pazen kumaş dikeceğim.Sıradaki ürünümüze geçmeden önce, aşkla öperim ayacıklarını.

Evet sıradaki ürünümüz ikili burgu,pirinç ve sepet örgü tekniği ile örülmüş, tamamen doğal ahşap düğme detaylarıyla süslenmiş bir yelek :/ Bunu annemin ördüğü bir yelekten kopyaladım.


Burası arka odamız evimiz giriş kat olmasına rağmen bu oda öğleden sonraları bir iki saat güneş görüyor.Bu odayı senin odan yapmaya karar verdim. Oda dediysem böyle tam bir oda takımı filan almayı düşünmüyoruz. Çünkü kendi evimiz değil. Şimdi buraya bir kanepe geliyor. Sonra senin için bir karyola yaptırmayı düşünüyorum. Masif... Ve bir de gardrop ya da şifoniyer. Bu oda zaten fazla büyük sayılmaz sanırım 12 m2 filan.Yani bahsettiğim şeyler ancak sığacak.Kanepeyi geceleri seni emzirmek için kalktığımda kullanırım diye düşünüyorum ve annem sana bakmak için geldiğinde orada yatar.Yani böyle kuzucuğum. Tabi planlar yapılmaya başlandı, aksi bir durum oluşmaması için eller duada.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder