12 Mart 2012 Pazartesi

vat e nays sörprayz...

Dün öyle güzel, öyle özel bir an yaşadık ki Memoş'la, bir yandan gülüyor, diğer yandan ağlıyordum. Oğul kıpırdanmaya başladı, Memoş'u çağırdım gel bak bakalım hissedecek misin dedim. Elini karnıma koydu yavaş yavaş tekmeler attı babasına ogulcuğumuz. Sonra Memoş dışarıdan da görebileceğini bilir gibi karnımı açıp izlemeye başladı ve Rüzgar'ın ağızları açık bırakan şovuna tanık olduk.Yaklaşık bir dakika boyunca göbeğimi dalgalandıran kocaman tekmeler atmaya başladı.Karnım hareketlendikçe Memoş "aha" , "ananı satıyım" , "aha lan", "ananı s*kiyim" nidalarıyla şaşkınlığını belli etti :))) Bir yandan da annemden duyduğu "Çocuğa en çok anne babasının nazarı değermiş" sözünden tırsıyor,aralarda maşallahlar sıralıyordu.Ben zaten ya kahkahalar atıyor ya da anıra anıra ağlıyordum.Bu kadar hadiseyi bir dakikaya nasıl sığdırdığımızı şimdi anlamak zor ama hayatımdaki en özel bir dakikaydı diyebilirim.Eminim bu nasip olursa onu göreceğim güne dek hayatımın en özel anı olarak kalacak.Eğer bunu tek başınayken yaşamış olsaydım çok üzülürdüm.Memoş'a anlatsam inanmazdı.Yani işte böyle çok uzattım galiba ama insan hayatında kaç kez hamile kalır ki? Belki bu sonuncudur.

Yarın kontolümüz var.Aslında tekmelerin dışarıdan bile görünecek kadar kuvvetlileştiğinden (maşallah) pek korkmuyorum. Kendimce bunu gelişme geriliği olmadığının bir göstergesi kabul ediyorum.Ama bu, bu haftalarda hala riskli olmadığımız anlamına gelmiyor ne yazık ki.Neyse bekleyip göreceğiz. İnşallah sağlıkla geleceksin bize.

Artık kendimi eskisi kadar kötü ve hasta gibi hissetmiyorum.Hatta iyi bile sayılırım.Ofise gidiyorum sık sık. Ve hatta bir kaç görüşme için randevu bile ayarladım.Önümüzdeki hafta o görüşmeleri yapacağım.Havalar ısınacak artık yavaş yavaş, cici cici elbiseler giyeceğim, renkli babetler ,renkli renkli mus çoraplar filan.Bol bol fotoğraf çekerim. Büyüdüğünde bakarsın.Sana bir mail adresi aldım. ruzgarunal@msn.com şifresi şu an benim tüm maillerimde kullandığım fix şifre. Sen büyüyünce değiştirirsin. Bu blog sayfasına yazdığım her şeyi o maile de gönderiyorum ki olur ya o zamana kadar siteye bir şey olur,anılarımız güme gitmesin. Büyüdüğünde göreceksin anılar benim için çok kıymetlidir. Biriyle birlikte kahve içerken cafenin masasından aldığım bir karanfil kurusu, bir sinema bileti, küçük bir armağan, bir mandalina kabuğu, aklına ne gelirse yani. Dış kapının mandalı kişilerle ilgili olanlar bile kıymetli iken senle geçirdiğim bu özel günlerin her saniyesini nasıl yedeklemem?

Oğulcuğum,toplantıdan çıktım az önce şimdi de birebir görüşme için bekleniyorum sonra devam ederim.Öperim tekmelerini sıraladığın ayacıklarından.Allah'ım seni korusun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder