15 Mart 2012 Perşembe

Selam oğulcuğum,ofisteyim.Sabah şovunu izledik senin.Güne enerjik uyanman güzel bir şey :) Kendime çok güzel bir elbise aldım,robadan lastikli, çiçekli, ucu güpürlü yani doğumdan sonra da giyebileceğim çok romantik bir elbise, birazdan fotoğrafını koyarım.

Dün gece Okan Bayülgen'de Selim İleri konuktu. Selim İleri'yi ve kitaplarını daha iyi tanımaya yönelik,reklamdan uzak çok keyifli, dolu dolu bir sohbetti. Yazılarını hala daktilo ile yazdığını ancak şerit bulmakta zorlandığını, yakında şerit üretimi de bittiği zaman  el yazısı ile yazacağını söyledi. 90 yıllık bir daktilo ile tek parmak yazdığını söylediğinde Okan da çok etkilendi. Diğer yazarların iki parmak yazdığından bahsettiler. Okan'ın bu kadar çok şey biliyor olması çok şaşırtıcı. Kitapları öyle çok övdü ki, Memoş bile şu kitapların adını yazalım da okuyalım dedi.Okan'ı ukala bulanlar vardır eminim ama ben de o kadar çok bilsem ben de ukala olurdum.Onu anlıyorum ve onaylıyorum. :)

Ve sana yine çok güzel olacağını tahmin ettiğim bir hırka başladım.Mavi beyaz damalı gibi görünüyor ,örmesi biraz zor ancak üzerinde göreceğim günleri düşündükçe sabırla örüyorum.

biraz yoğunlaştı iş sonra devam ederim muahhhhhh :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder