7 Mart 2012 Çarşamba

makara kukara

Gel düşümdeki sevgilim ay ışığı yedir bana....

Ne alaka diyeceksin bu cümle için.Daha önceki yazılarımda bahsettim sana Ahmet Kaya'yı çok sevdiğimden.Onun için bir yıl önce yapılmış bir belgesel gördüm şimdi internette gezinirken,sana linkini vermek isterim ama o zamana kadar silinir.Ümit Kıvanç isminde biri hazırlamış,belgeselin adı "Uçurtmam Tellere Takıldı".Açıklama olarak Ahmet Kaya belgeseli ya da "Biz Bu Adama Ne Yaptık?" hikayesi yazmış.Onu izledim bir süre yarısındayım şu an.Bu adama karşı hissettiğim şeyler kelimelerle anlatabileceğim şeyler değil.Çok derinde bir erken kaybetmişlik,geç kalmışlık ya da,hep yaşayacak sanmak,ertelemek görmeyi,ne konser telaşı ne başka bir şey kuru kuruya albüm satın almak...Evet yaptığım yıllarca buydu.Hissimin adı pişmanlık belki.Neyse oğulcuğum hepsi hamilelikten bunların geçecek elbet.

Dün doktor amcan annenden sana gelen damarı dakikalarca inceledi.Kanımı son zerresine kadar akıtıyormuşum üzerine sen doyasıya beslen diye.Şimdilik maşallah her şey yolunda önümüzde korkarak geçecek bir dört hafta daha var ,sonrasında Allah'ın izniyle hepsi geride kalacak.İçimde seni taşımanın huzuruyla,mutluluğuyla,gururuyla dolaşacağım sokaklarda.Seni beklemek....çok güzel oğulcan.dört hafta daha dayanıcaz sonrasında korkacak hiç bir şey kalmayacak.Sen sağlıkla büyüyeceksin annende.

Yeni doğum yapmış bazı arkadaşlarımdan ufak tefek bebek kıyafetleri aldım.Görsen bayılırsın.Hele senin için bir battaniye ördüm ki görme.Şimdi kenarlarını tığlıyorum.Babaannen baban için çok küçükken bir battaniye örmüş.Arabayla yolculuk ederken arka koltukta uyuduğunda üzerini örtmek için.Şimdi o battaniyeyi tv karşısında uyuklarken ben kullanıyorum.Belli mi olur belki sana ördüğüm bu battaniyeyi de senin karın kullanır.

Pek hayal kurmayayım diyorum.Sonra çok üzülmemek için ama nasıl güzel bir bebeğin olacağını bilmek hele de anne adayıysan daha farklı.Ufak ufak teklemeye başladın bu hafta,hatta Mehmet de hissetti.Sana zarar vereceğini zannediyor karnıma dokunamıyor,çocuk sıkışıyor bastırma sende o tekmelesin diyo.Demek ki rahatsız oluyor ki tekme atıyor diyo :))) Babalar biraz daha farklı düşünüyor.Sabahları hıçkırıyosun.üç beş kere .Bu sindirim başladı demek oluyormuş.Yani mide ,böbrekler mesane ve pipi çalışır durumda.Şu an kendi idrarını içiyorsun ama endişelenme bunu hepimiz yapmışız.

Bunun dışında 7 kilo aldım.Her gören ne kadar çok şişmişsin diyor.Daha önümüzde 4 ay var bu aylarda dikkat etmeliyim.Allah'tan havalar ısınıyor artık bolca yürüyüş yaparım.Vadide ya da seğmenlerde.Kızılaya da çoğu zaman yürüyerek gidiyorum.Tunalıya filan da.Çok kilo almamam gerekiyor çünkü damardaki kanın akış hızına etki ediyormuş.Sen doğduktan sonra deli gibi yicem şimdi yemediğim şeyleri.Kebaplar,börekler,çörekler :) hem sana bolca süt olur.Sen ayaklandığın zaman da koşturmaktan fazla kilolarımı veririm.Pek umrumda değil,sen kucağımda yanıbaşımda ol da ,gerisi fasa fiso.

Biraz dışarı çıkacağım öpüyorum minik yanacıklarından süt kuzum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder