22 Mart 2012 Perşembe

23 hafta 2 gün




Oğlummmmmmm ,canımmmmm, kuzummmmm....Özlemişim yazmayı.Bursadaydık bir kaç gündür.Arabayla gittik,hızlı trenle döndük.Kuzenin kocaman olmuş,çok tatlı ve uslu bir bebek.İnşallah sen de uslu olursun.Kalvyenin "o" harfi biraz zor basıyor,galiba bir şeyler döktüm yine farkına varmadan.İyice kilo aldım anneciğim sağ salim büyüyorsun maşallah.Pazartesi günü düştüm,resmen yere kapaklandım,bir elimle karnım yere değmesin diye karnımı kapattım,diğer elimle de yerden destek aldım.Dizlerim mosmor.Hiç canım yanmadı ya da yandı da ben hissetmedim ama çok ağladım.Sana bir şey olacak diye ödüm koptu.Allah'tan angel sound var.Saat başı kalp atışlarını dinledim.Attıkça şükürler ettim.Canım oğlum.Dün hızlı trendeyken öyle büyük bir tekme attın ki baban da ben de şok olduk.Seni çok merak ediyorum,neye benzeyeceğini,saçlarının rengini,gözlerinin rengini,tenini öyle merak ediyorum ki.Hep rüyamda görüyorum.Sarışın kıvırcık saçlı mavi gözlü bir bebek.Bir keresinde de Mehmet'in Cem diye bir arkadaşı var rüyamda ona benzettim seni."Bu çocuk aynı Cem'e benziyor" diyordum.Bak Cem'in bir fotoğrafını göstereyim sana.

ofisteyim kuzucan, işler yoğunlaştı sonra yazarım yine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder