13 Mart 2012 Salı

Maşallah benim oğluma

Bebeciğim,dün gece bize Berkhan Abin ve Gaye ablan geldiler.Gittiklerinde gece 2 filandı.Berkhan'a çok güldüm Gayeyle atışmalarına filan.Güzel bir terapi oldu anlayacağın.Tabi biz o saatte yatınca sabah biraz geç kaldık.Kahvaltı yapalım ,ben duş alayım filan derken randevu saatimiz geldi çattı.Tam 13:00 da oradaydık.Biraz bekledikten sonra doktorcuğumuzla görüşmeye başladık.Bu arada son dört haftada sadece 1 kilo almışım.Toplamda 5 ayda 8 kilo.Bundan sonra her ayı 1 kilo alarak geçirirsem - ki buna ben kendim bile inanmıyorum :)) - 12 kilo ile tamamlarım 9 ayı.Ama parantez içinde de belirttiğim gibi tontiş ellim buna ben bile inanmıyorum.Neyse beni boşver, doktorcan başladı karın çapını almaya,ardından baş çapı ,kol kemiği uzunluğu,bacak kemiği uzunluğu sonra grafiğimizi açtı,binlerce kez şükürler olsun ki rabbime her şeyin olması gerektiği gibi çıktı.Sonra doopler ile damarlara göz attı.Sağdan geleni incelerken tek sıkıntı çıkmadı.Hemen buldu damarı,hızı da normaldi maşallah kuzuma.Amma ve lakin sola gelince en az beş deneme yaptık.Her seferinde her hangi bir akış yok görünüyor.O an tamam dedim bitti bu iş,başa döndük,Mehmet'in bu manzarayı görmesi,yanımda çaresizce bakışını görmek iyice boğazıma düğümledi nefesimi.Hocam akış yok de mi dedim.Güldü can doktor ,hayır damarı bulamadım yapma kalp krizi geçireceksin dedi.Sonra iyice kasığıma indirdi aleti ,damarı buldu ve akış hızının normal olduğunu gösteren sesi duyduk.Mehmet nasıl sıktıysa kendini gülmeye başladı.Ben de tabi.Her şey normal dedi doktor ve işin zevkli kısmına geçildi.Bize el salladı kuzucuğumuz ,hatta her şey yolunda der gibi baş parmak çaktı.Sol damardaki hadiseden öylesine gerildik ki doktora soracağım bir çok şeyi unuttum.Haftaya bugün Bursa'ya gitmeyi planlıyoruz seyahat sıkıntı olur mu diye soracaktım.Telefon açarım artık.Sol mememdeki enfeksiyon yüzünden emzirmede sıkıntı yaşar mıyım diye sordum.O kanallarda gölleşme olabilir sancı yapabilir,sorun oluşabilir,belki de o kanallardan süt gelmez dedi.Süt gelmezse daha iyi olurmuş.Tek meme bebeğe yetmez.Diğeriyle de emzireceksin dedi.Tabi bunlar için aslında çok erken ama olsun.

İşte böyle bebem,doktordan bir çıktık ki gök yarılmış gibi yağmur yağıyor.Bir süre pek konuşmadık,sonra maşallahlar,hayaller,planlar derken geldik evimize.

Senin odanı boşattık oradaki büyük karyolayı ve kitaplığı birine verdik.Şu an oda bomboş.Cumartesi günü kanepe gelecek.Sen doğana kadar karyola filan almayacağız.Doğduktan sonra bir de karyola aldık mı bitti bu iş :D

Annem evladım öpüyorum göbeğinden.Ha bu arada doğar doğmaz sünnetini yaptırmaya karar verdik.Çok araştırdım,yenidoğan sünneti hem daha acısız hem de travmasız oluyormuş.3 güne de iyileşiyormuş.Yumurtanın sarısı gitti çükün yarısı diye ninni söyleyeceğiz sana :)))

Allah'ım korusun seni bal sarmam,süt kuzum,tekme manyağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder