26 Mart 2012 Pazartesi

nerdeyse doğuruyordum :)

Selam günlükcan,

dün (akşam saatlerini saymazsak) güzel bir pazar günü geçirdim.Sabah kahvaltı yaparken, Memoş "Annenlere git dedi.Piknik filan yaparsınız hava çok güzel." Bu muhteşem fikri değerlendirmek için hemen giyindim,aşkımla birlikte çıktık.Aynı otobüse bindik o Kızılay'da indi ben devam ettim.Güzel pembe bir tişört,açık renk bir pantolon ve pembe bir Amerikan Eagle giydim.Tam yaz kıyafeti anlayacağın,üzerine de pembe beyaz bir anorak geçirdim.Kendimden, karnımdan, gebeliğimden çok memnun bir şekilde gittim.Tabi annemler çok sevindiler ,Yağmur'la Ufuk'u da aradık onlar da geldi hep birlikte baraja gittik, köfteler tavuklar, puf börekleri, çay, may derken küp gibi yedim.Barajdan döndüğümüzde nefes alacak yerim kalmamıştı. Bir saatten fazla uyudum annemlerde. Hava kararmaya başlamadan yola çıkmak istiyordum. Saat 18:00 gibi otobüse bindim 19:30 da evdeydim ama ters giden bir şeyler vardı. Kasıklarımda regl sancısına benzer hatta ondan biraz şiddetli bile olabilecek ağrılar vardı."Tamam" dedim kendi kendime, "buraya kadarmış bunlar doğum sancılarının başlangıcı." İnternetten araştırmalar,doktor aramalar filan derken iyice panikledim. Hemen sıcak bir duş aldım, kalın pijamalar ve patikler giydim, kalın battaniyeler örttüm bacaklarıma. Bir süre daha geçmesini bekledim. Fakat ağrı gitgide hafiflemek yerine şiddetleniyordu. Mehmet'i aradım hemen, sancım olduğunu, korktuğumu filan geveledim.Geveledim diyorum çünkü ağlamaktan ne dediğim tam olarak anlaşılmıyordu. Neyse Mehmet atladığı gibi çıktı geldi. Gelirken de sürekli aradı sağolsun "Nasılsın,biraz geçti mi "filan. Geçmemişti ama yanımda sakin birinin olması gerekiyordu,geçiyor dedim.Bu arada kendi doktoruma ulaşamadım. Güven Hastanesi nöbetçi doktoru ile görüştüm. 24 .haftamda olduğumu söyledim.Regl döngüsü haftası olduğunu yani hamile olmasaydım dünün regl olma günüm olduğunu ,biraz da üşüttüysem bu ağrının normal olabileceğini, kanama olur ya da sancı üç günden uzun devam eder ise doktoruma görünmemi söyledi. Rahatlamıştım. O esnada Mehmet geldi. Korkmuştu. Hemen "çocuk oynuyor mu" diye sordu. Onu görünce bardaktan boşalır gibi akmaya başladı gözyaşlarım. Çok korkmuştum oğlumuzu erken doğurmaktan ve bu yüzden yine kaybetmekten, üstelik her şey yolunda gidiyor derken... Neyse ki doktorla görüşmem rahatlatmıştı beni ve anlatınca onu da. Bir de babasına kıpırdandı oğlum sesini duyunca, iyice rahatlattı bizi. Ve olası bir erken doğum sancısında ne kadar çok panikleyeceğimizi görmüş olduk. Daha soğukkanlı olmayız sanırım. Sonra tüm gece "iyi misin ,iyiyim, çocuk oynuyor mu ,oynuyor, nasılsın, iyiyim iyiyim "lerle geçti. Sabah uyandığımızda şükürler olsun ki hepsi geçmişti. Ama hata bende, bunu biliyorum. Çok ince giyindim ve ayağımda çorap bile yoktu.Evet hava ısındı ama o kadar da değil. Daha dikkatli olmalıyım. Böyle saçma sapan bir sebeplerden bebeğime zarar veremem.

Bunun dışında işleilgileniyorum ancak pek hareket yok.Bu aralar bir iki satış ya da kiralama yapsam çok ama çok iyi olacak.Allah'ım hayırı işler versin inşallah.

Oğulcuğum kıpır kıpır maşallah.Her sabah saat 7 - 7 buçuk gibi güneş tam üzerimize doğuyor.Hemen karnımı açıp güneşe dönüyorum.Nasıl oluyr bilmiyorum ama ya ısıyı ya da ışığı hissedip kıpırdanmaya başlıyor.Günaydın diyorum tepki veriyor.Sonra Mehmet'in elini göbeğime koyuyorum, biraz da öyle uyukluyoruz.Kısa aralıklarla babasına da tepkiler veriyor oğlum.Böylece erkenden kaldırıyor oğulcan bizi.Kahvaltımızı yapıyoruz, duşumuzu alıyoruz ve hatta biraz tv bile izliyoruz.Bebek eve düzen getirmeye başladı bile.Şükürler olsun.

Daha hafif yiyecekler yiyip,temiz havada bolca yürüyüş yapma zamanı.Bugün Mehmet erken çıkışlı,yarın izinli,diğer gün geç girişli.Hava mis gibi.Keyifle geçireceğimiz iki güzel gün var önümüzde,Allah'ım biraz da işlerim yolunda giderse senden daha ne isterim.

Bu arada yine namazı bıraktım.Çok ayıp ettiğimi biliyorum.Çok da utanıyorum bir şeyler isterken.Yani tabi namaz rüşvet değil ama kıldığım zamanlarda bir şeyler istemeye biraz daha hakkım varmış gibi hissediyorum kendimi.Azra'nın tabiriyle vicdanıma rüşvet yediriyorum. :))

Şimdi bir müşterim için kiralık daire bulmam lazım.Öpüyorum günlükcanımın fontlarından,oğulcuğumun her bir yerlerindennnnnnn :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder