20 Ağustos 2012 Pazartesi

Bugün Bayram...

Oğlumun ilk bayramı...Birinci gün babaabbesinde kahvaltı yapıp,anneannesine gittik.Dayımlar filan da  geldiler.İlk kez gördüler Rüzgar'ı,çok sevdiler.Akşama doğru Memoşun anneannesine gittik.Necipler de oraya geldiler.Bugün de yine Memoşun annesindeydik,oradan bir Cepaya,Kentpark'a filan gittik.Şimdi evimizdeyiz çok şükür.Rüzgar hep evde benle yalnız kalmaya alışık olduğu için kalabalık ortamda bir süre sonra huysuzlanıyor.Gürültüden hoşlanmıyor.Artık bugün dayanamadım kalk dedim Mehmet'e eve gidelim perişan oldu çocuk.Kalktık geldik.Mışıl mışıl uyuyor kuzu hatta dur fotoğrafını çekip koyayım.
 Bu bir kaç gün önce baba oğul uyuyakalmış halleri...
 Kuzum babasının bacağında keyif yapıyor.
 Yine uyku hep uyku :)
 Oğlumun bayramlığını,papyonuna yandığımmm
Bu da şu an ömrümün uyuyuşu.Artık yüzükoyun yatırmaya alıştırıyorum.Hem karnı sıcak oluyor,gazını kolayca çıkarabiliyor.Hem de kaka yaparken rahat ıkınıyor.Bu arada müthiş kaka problemimiz var.Bugün 3. gündü yapamayalı,sabah babaannesinin kucağında yaptı sonunda.Bebemin içi çürümüş resmen.Oğlum bu ne len fare mi yedin diyorum gülüyor tosbağa :)

Ben de altın sarısı kaka görür müyüm acaba bir gün?

Anaaa uyandı davşanım.Mutlu bayramlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder