24 Ağustos 2012 Cuma

Fakir İşi Dönence :))

Sonunda park yatağı odamıza yatağın hemen yanına aldım.Mehmetten günlerdir istiyorum bana yardım etmesini.Hep yorgun olduğunu söylüyor.Benim işim neymiş akşama kadar evde yan gelip yatıyormuşum tek işim bebek bakmakmış,ondan da yakınıyormuşum.Bir gün sırf bu cümleler yüzünden onu fazla değil 5-6 saat rüzgarla yalnız bırakacağım.Bakalım yorulmak neymiş görsün.

Neyse sinirlenmeyeyim.Dondy beşiği salona aldım,en azından gündüz uyumadığı saatlerde yanımdayken koltukların üzerinde sürünmüyor çocuk.Anakucağı belli bir aydan sonra kullanılmayacak diye aldırmadım.Dondy beşik 15 kilo olana kadar kullanılabiliyor.İleride de mama sandalyesi oluyor.Park yatakta da en az 6 ay yatar.Zaten karyolanın parası da hazır istediğimiz zaman ihtiyaç olursa hemen gidip alabiliriz.Annemler verdiler sağolsunlar.

Bu arada Memoşa çocuğa güzel ışıklı mışıklı bir dönence al diye telefon açtım.O da kart dönsün de ayın 5 ine kadar sabret dedi.Ben de kendi dönencemi kendim yaptım,fotoğraftaki işte :)) Evet dönmüyor ışıkları da yok ama salladığımda Rüzgar'ın ilgisini çekiyor.Eğer ayın 5 ine kadar deneyeceğim ilgilenmezse hiç almam dönence.Boşa para vermemiş oluruz.

Ah ulan ah,nerde benim gibi düşünceli,idareli kadın :)) Kıymetimi bilen var mı?Yok anacım yok.Neyse yakınmayayım,buna da şükür :))

Oğlum hareketlenmeye başladı.Bye bye sevgili günlük,iyi ki varsın.

P.S; 5,5 kilo olmuş Rüzgar maşallah ve yine altın sarısı yaptı kakayı çok şükür :)

Anne olunca kabuslarım bile değişti,eskiden benim başıma gelen kazalar filan şimdi Rüzgar'ın başına geliyor.Dün bir rüyadan Allah'ım nooolur rüya olsun ,nolur rüya olsun, diye uyandım.Uyandığımda çok şükür rüyaymış dedim.Oğlumu kaybediyordum otobüste :(

Allah'ım herkesin yavrusunu korusun.

5 yorum:

  1. Maşallah büyümüş Rüzgar, emzirmeye başladın galiba önceki yazıdan anladığım kadarıyla. Dönencenin ışıklı vs olmasına gerek yok, hareketli şeyleri seviyor bebekler, bu çok iyi iş görür ama dönsün dersen bir kasnak al etrafına as oyuncakları ipi burup dönmeye bırakabilirsin. bir de anakucağı özellikle 3 aydan itibaren lazım olabilir, gündüz uykuları zamanla azalıyor, anakucağı çok işe yaryor. eğer çevrende varsa birinde deneyip tepkisine göre basit bir model alabilirsin. titreşimli vs olanlar pahalı ama sallanan düz bir anakucağı yeterli aslında

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla pek ilgilenmedi ama karyola siparişini verdik babası karyolası gelince ışıklı mışıklı janjanlı bir şey alacakmış.Bakalım onunla ilgilenecek mi?Gerçi o zamana kadar büyümüş olacak ya ilgisi artar sanırım.

      Sil
  2. Olmuş işte gayet yaa daha ne :) Zaten doktorlar ilk 3 ay için ışıksız ve hareketsiz dönence tavsiye ediyolar,fazla uyaran bebiş için zararlıymış...
    Rüzgarcığa hangi bez, şampuan,bakım ürün vs kullandığını da yazsana bi postta, azıcık tiyo alalım :)

    Kolay gelsiiinn ❤

    Güneş

    YanıtlaSil
  3. Ayh ayh süpersin seen ,hemmen bakıyorum, çook teşekkür ederiiimmm :D Mucccxs!

    YanıtlaSil