3 Eylül 2011 Cumartesi

Daha on gün var.

Selam günlük,Bugün 3 Eylül 2011

ilk bebeğimi kaybettikten sonra geçirdiğim korkunç günler geride kaldı.Beynim kötü anıları blockluyor.Bu iyi bir şey.Gerçi aradan üç sene geçtikten sonra kimse acıların taze kalmasını beklemez sanırım.Her ne ise,hazırım!Yeniden güne karnımda kelebek kanadının kıpırtısıyla başlamaya.Sonra o hain kickboks tekmelerine,mide bulantılarına,kilolara.Hepsine ve her şeye hazırım!

Bu ay korunmayı bıraktık ve yumurtlama dönemim boyunca çalıştık.Belki de psikolojik ama hamile olduğumu zannediyorum.Önceki tecrübemden bildiğim ilk belirtilerin hepsini yaşıyorum.Tek bir sivilce çıkmayan suratımda altı tane sivilcem var.Sık sık başım dönüyor,yoruluyorum,belimde ve sağ yumurtalığımda zaman zaman kısa süren sancılar oluyor.Ama elbette bunlar kesin gebelik belirtileri değil.

30 yaşındayım günlükcan.Dua et!Hepi topu bir internet sayfasısın bunu biliyorum ama bu süreç boyunca belki de en yakın arkadaşım olacaksın.Bütün o hormonel buhranları,sinir krizlerini,dedikoduları senle paylaşacağım.Eğer bu sefer sağlıklı bir bebek doğurabilirsem bunları ona okuturum büyüdüğünde.Şimdi hayal kurmak için çok erken biliyorum ama olumsuz şeyler de çağırmak istemiyorum.

Bence beni biraz tanımalısın.Ve olur da bebeğim olursa kocaman olduğunda benim şu an neler yaptığımı bilmeli.

30 yaşındayım.Ankara'nın en eski ve elit kabul edilebilecek bir semtinde 2+1 giriş kat çok sevimli bir evde oturuyorum.Gayrimenkul danışmanıyım.Emlakçı da diyorlar ama benim firmam biraz daha kurumsal olduğundan emlakçı sıfatı kabul etmiyorum.Çok okuduğumdan çok bildiğimi düşünürüm,belki biraz ukalayım.Bilmem belki de abartıyorum.Eşim,çok iyi biri olmakla birlikte oldukça kaba.Henüz iki yaşındayken kardeşi doğmuş,kardeşi sorunlu bir bebek olduğundan eşimi anneannesi büyütmüş.Biraz şefkatsiz büyüdüğünü düşünüyorum,çünkü şefkatin,dokunarak sevmenin,tatlı dilin ne demek olduğunu bilmiyor.Ama dedim ya çok iyi bir insandır.Her ne ise bir alışveriş merkezinde satış danışmanı olarak çalışıyor.Maddi durumumuz normal standartlarda.Henüz bir arabamız yok.Bebeğim olana kadar bir araba alacak kadar para biriktirme derdindeyim.Şimdiden biraz birikmişim var.Annem bana bir saat uzaklıkta bir semtte.Tek çocuğum,onu özlüyorum.Babamla ikisi emekliler.Torun bekliyorlar.Kayınvalidemler bana arabayla 10 dk lık yakınlıktalar.Bebeğime onun bakacağını düşünüyoruz.O da hevesli.Kaynım ve eltim bize uzak bir şehirdeler,eltim hamile 7,5 aylık,adı Işıl olacak.Sağlıklı bir hamilelik geçirdi.Bebek de sağlıklı olacak inşallah.En yakın arkadaşım da hamile.7 aylık.Onunla aynı zamanda hamile kalmyı isterdim bu süreci birlikte geçirmeyi ama o zaman hazır değildim sanırım.Onun adı da Sena olacak.Bu sene çok kız bebek oluyor.

Hayatım bunlardan ibaret günlükcan.Regl olmama on gün var.Bu on gün nasıl geçecek bilemiyorum.Hevesle yeniden hamile kalmayı ve bebeğimi kucağıma almayı bekliyorum.Gelişmeleri günbegün yazmaya çalışacağım ancak sanırım önümüzdeki on gün boyunca pek bir gelişme olmaz.

Kendine iyi bak ve benim için iyi şeyler dilemeyi ihmal etme.Ben de senin için daha hızlı bir server,daha çok kullanıcı,daha keyifli yazılar diler,fontlarından öperim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder