8 Eylül 2011 Perşembe

Rabbimin bana ve tüm dünyaya verdiği güzellikleri karşılamaya hazırım.Mutluyum,içim huzurla dolu,bütün hücrelerim sağlıkla parlıyor.Dünyadaki tüm olumlu enerjileri,sağlığı,huzuru,mutluluğu,bereketi üzerime çekiyorum.Çok mutlu ve şanslı bir insanım.

Günlük olumlamamızı da yaptık :)))

Bugün olumlu gidiyor çoğu şey,çok şükür.Zannediyorum Kızılay'daki dükkanı Kocatepe Kahve'ye verecek gibiyiz.Tutmak isteyen insanlar iyi insanlar.Umarım her şey herkes için hayırlı olur.

Hala hamile miyim değil miyim bilmiyorum.3 gün kaldı sadece.Kafamı işle güçle meşgul etmeye çalışıyorum.Sabah biraz midem bulanır gibi oldu.Artık kendimi pek dinlememe kararı aldığım için önemsemedim.Mutlu olmak istiyorum çünkü.Huzursuz olmaktan çok korkuyorum.Huzursuzluk ve sinir,stress yüzünden bebeğime bir şey olmasını istemiyorum.Bu arada eğer hamile değilsem bu yazdıklarımı okuyunca çok güleceğim. :))

Ofisteyim.Dükkanla ilgili haber gelmesini bekliyorum.Bir de Servet Bey'in Sakarya'da başka bir dükkanı daha var.Belki onu da kiraya vermemi isteyebilir.O zaman bebeğimi düzgün bir hastanede ,iyi bir doktorla ,güzel şartlarla doğurabilir hatta bir de araba alabilirim.Hayırlısı olsun.

Bugün şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder