11 Eylül 2011 Pazar

İki gün önce yaptırdığım kan testi negatif çıktı.Ondan sonraki moral bozukluğu ile bir kaç gün yazamadım günlükcan kusura bakma :)

Bugün regl olmam lazım.Yani günü geldi.Çok uzak gibi görünüyordu ama günler nasıl oluyorsa çabucak geçiveriyor.Hayat,çabuk geçen günlerin tamamı.Ömür dediğin çok kısa gerçekten.Biraz önce balkonda bir bebeğim olmasından başka hayalim olmadığını düşündüm.Ne büyük lüks bir ev,ne para ne de başka bir şey.Çok tuhaf.

Kendimi çok yalnız hissediyorum.Bu evde internete girip haberleri okumak dışında yaptığım pek bir şey yok.Yemek ve temizlik de kısa sürede bitiyor.Ve Mehmet gece geliyor işten.

Doktor kadın rahim duvarı kalın ve ovalasyon var hala.Geç yumurtlama ve geç döllenme olmuş olabilir dedi.Yarına kadar beklemeli yarın regl olmazsam bir test daha yaptırmalı.

İntihara meyilliyim bugün.Kimsenin umrunda değil gibiyim.Dışarıda bensiz akan kocaman bir hayat var ve bensizken de akmaya devam edecek.

Çok güzel şeyler öğretildi bana.Büyüdükçe daha güzellerini de kendim öğrendim.Ama şimdi anlıyorum ki hayat o kadar da güzel değilmiş.Bir hayali olmalı insanın ya da bir çok...Ve bunlardan en az biri gerçek olmalı.Bende olmuyor.Çok şey hayalini kurduğum gibi değil.Ömrüm insanların bana yaptıklarını aklamakla geçti ve Hatalar yaptım ve hatalar yaptılar.

Galiba hormonlarımın azizliğine uğradım şu an.Hayattan tat almadığını söyleyen onlarca arkadaşıma saçmaladıklarını ve hayatın çok güzel olduğunu söyledim yıllarca.Şimdi aynını ben diyorum,şaşıyorum.Şükür önemli.Ben ki bir yerim ağrıdığında bile bu ağrıyı hissedebiliyorum,şükürler olsun nasıl olsa geçecek mantığında iken....Çokca kesik var içimde,çokca kesik.Kuruyup kuruyup kanayan.Kanırtılan.Kurutulan.Tekrar kanatılan kesiklerden sızanlarla baş ediyorum senelerdir.Bu zor.Ve bunu birilerinin anlayacağını da sanmıyorum.Anlatsam ve hepsi geçti artık ben varım kimse sana zarar veremez dese biri ,filmlerdeki gibi...

Çok küçük görünmeli insan,başa çıkabildiğini belli etmemeli,korkak durmalı hayatla yanyanayken.Hep birilerine ihtiyacı varmış gibi,hep bir destek arar gibi...Dik olunca olmuyor.Kırılmak üzere olan dala kimse ceketini asmaz.Ama kalın güçlü bir dalsanız,sadece ceketini asmaz insanlar,daha ağır hep daha ağır şeyler yüklerler.Çatırdamaya hakkınız yoktur.Oysa kırılmak üzere olan dalı korur herkes,onarmaya çalışır,dikkatli davranır.

Ben sağlam güçlü bir dal değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder