11 Kasım 2011 Cuma

Beklemek çok zor ya :))

Uzun zaman oldu.

En başından anlatmaya başlamalıyım.Kurban bayram biteli iki gün oldu.Geçen hafta bugün annemlere gittim,planım iki gece orada kalıp,bayramın birinci günü evime dönmekti.Ertesi gece de binip otobüsle Bursa'ya geçmek.Arife günü annemle öylesine bir gebelik testi aldık.Ben eve gelince hemen yaptım ve bir şey çıkmayınca çöpe attım kimseye de bir şey söylemedim.Neyse bayram günü annem her zamanki gibi çöpde neler var diye bakarken testi bulmuş.Birlikte tekrar baktığımızda son derece şeffaf ,silik bir ikinci çizgi gördük.İnanamadık çok sevindik tabi ama fazla heveslenmemek gerekiyordu.Neyse bayramın birinci günü öğleden sonra babaanneme geçtik,annemler bana geldiler ve gece kaldılar.O gece bir test daha aldık,aynı silik çizgi yine gülümsedi bize.Ertesi gün Bursa'ya gittik.Bu arada eltim doğum yaptı,kızı pek şeker maşallah.Bursa'da da o çizgiyi net görebilmek için ve bayram nedeniyle bir doktora gidememenin stresiyle tahminen on tane kadar test yaptım.Her seferinde bir öncekinden daha koyu görünen bir silik çizgi vardı.

Ve dün Ankara'ya döndük.Tabi hemen soluğu doktorda aldım.Saat 11 gibi kan verdim.Öğleden sonra 1:30 'da hamile olduğumu öğrendim.Hemen doktorum Nuri Danışmanı aradım.Bana sonucu fakslamamı söyledi ve beni arayacağını.Akşam 6 gibi konuştuk.Cumartesi günü yani yarın tekrar bi kan testi daha yaptıracağım,değerin dünkünün iki katına çıkması gerekiyormuş.Böylece dış gebelik olma olasılığı konusunda keseyi görene kadarki süreci daha kolay atlatacağım.

Haftaya cumartesi keseyi görene dek pek rahat edecek gibi görünmüyorum.Ama artık sonsuz bir teslimiyetle kendimi Allah'a bıraktım.O ne derse o olacak.

Bebeğim...Geçen hamileliğimde de herkes imkansız dese de ben minik kanat çırpışlar hissediyordum.Yine başladı ufak bir hareketlilik.Bu sefer sıkı tutun,üzme anneyi kuzucuğum.

Seni çok seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder