23 Kasım 2011 Çarşamba

yatcaz kalkcaz yarın olcak :))

selam günlükcan ,

koca bir tabak kuru fasulye ve pilav yedim.Ofiste yemek verilmesi şahane bir olay.Yarın bebeğimin kalp atışlarını duyacağız.Annem de benimle gelecek.Mehmet çalıştığı için gelemiyor.Bundan sonraki randevularımı onun izin gününe denk getirmeliyim.

Ufaktan ufaktan mide bulantılarım başladı ama hala ilk hamileliğimdeki gibi sürünmüyorum.Herkes bu seferki kesin erkek diyor.Rüzgar Ali'm geliyor.Aslında kendimi bildim bileli erkek çocuklarını daha çok severim ama nedense bu sefer kız olursa da sevirim gibi hissediyorum.Bu dünyaya benden bir tane daha fazlaymış,herkes öyle söylüyor.Bugün Kuzey ve Güzey var.Bol bol Kıvanç'a bakayım da bebişim ona benzesin.

Hamile yogası ya da benzeri bir aktivite yerine sabah yürüyüşünü mü tercih etmeliyim acaba.Doktora soracaklarımın bir listesini yapacağım.

1-Tempolu yürüyüş yapabilir miyim?
2-İlk hamileliğimde 5 ayda 15 kilo almıştım,fazla kilo alışım kanın pıhtılaşmasını tetiklemiş olabilir mi?
3-Cinsel hayatımıza ne zaman devam edebiliriz? (Aslında bu memoşun sorusu) :))
4-Yememem ve içmemem gereken bir şeyler var mı?
5-Mide bulantılarımın olmaması normal mi?

falan filan :))

Bulantıdan filan geçtim de acayip tahammülsüzüm insanlara karşı.

Ama sen gerilme mucizem,orada gördüğün bilimum kablolar,kordonlar,damarlar ne varsa tutun,bol bol sömür anneyi ki sağlıklıca doğasın.Gözümün nuru,başımın tacı bebem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder