17 Kasım 2011 Perşembe

Memoş'un doğum günü....

çok önceden tahlil yapmaya başlamak gebeliği önceden öğrenmek yani,evet ilk başta çok mutlu ediyor anneyi ancak çok da iyi olmuyor.Çünkü regl olmama 3 gün kala öğrendim gebe olduğumu ve o gün bugündür kese görüldü aman görülmedi aman bebek yok içinde kalp atışı için erken beklemek lazım falan daha çok strese girmeme sebep oldu.Dün bir panikle doktoruma gittim,kanama var diye.Doktorcum baktı baktı kanama filan yok.Mercimeğimin evi (kese) 4 mm olmuş.İki gün önce 2 mm idi.Doktorcum iki gün ara ile kan beta hcg istedi.Eğer bu değer iki gün içerisinde iki katına çıkar ise gebelik normal ve sağlıklı ilerliyor demekmiş,iki katına çıkmaz ise bir problem var.Geçen cumartesi 570 çıkan değer hesaplarıma göre bugün 2000 civarında olmalı.Bakalım akşam 5 gibi sonuçlara internetten bakacağım.

Bununla beraber bugün hacettepe hastanesinde kan ve idrar verdim.Gülderen hemşire çok tatlı kadın sanırım tahlil vs işlerimizle hacettepeye gittiğimizde Gülderen hanım ilgilenecek.Zor olacağını sanmıştım ancak istenen tetkikleri işaretledi,kanı 1 kat,idrarı 3 kat aşağıda vereceksin dedi.Verdim ve geldim.Sonuçları salı günü canım doktoruma fakslayacakmış.

Benim ve bebeğim için harika doktoru aramak son derece sancılı bir süreçti.Şimdi içim çok rahat.Özgür Deren,hastalığım konusunda uzman.Bana belki daha fazla tetkik yapılmalı dedi.İlk gebeliğimde başka bir sebep ya da ikinci bir mutasyon oluşmuş olabilirmiş.Ancak eski tetkikleri gösterdiğimde yapılması gereken herşey yapılmış,başka mutasyon yok dedi.Ancak ona söylemeyi unuttuğum bir şey var.20 haftalık gebe iken 15 kilo aldığım için de bir sıkıntı oluşmuş olabilir mi?Bunu sormayı unuttum.

Bugün Mehmet'in doğum günü,ona bir pasta yapmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder