24 Kasım 2011 Perşembe

pıtı pıtı :)

Eveeettt sonunda kalp atışlarımızı duyduk.Herşey olması gerektiği gibi dedi doktor.Bir ay sonraya randevulaştık.Koskoca otuz gün nasıl geçer bilemiyorum.Öğlene doğru annem geldi,biraz evde oturduk,kahve,kek,bolca dedikodu,bilirsiniz kadınsal şeyler işte.Sonra doktorcuğuma gittik.Nasıl olduğumu sordu,korkacak kadar iyiyim dedim.Kokulardan tiksinme,mide bulantısı ya da başka bir sıkıntım yok galiba ben hamile değilim derken doktorcum ultrason aletini kullanmaya başlamıştı.Hayır efendim hamilesin dedi.Kese kocaman ve bebek kesenin sağında öylece duruyordu.Kalbi pıtı pıtı atıyor,tıpkı bir kelebek gibi kanat çırpıyordu.Tabi annem ilk kez böyle bir manzara gördüğü için çok duygulandı,başladı ağlamaya.Neyseki kısa sürdü.Doktor kalp hızının normal olduğunu söyledi.Ha bu arada Elçin bebeğin kalbini dinleme aletini verecek bana.14.haftadan itibaren kalp sesi duyulabiliyormuş.Daha 6 hafta 1 günlük.14 haftalar da gelir mi acaba.Öyle uzak geliyor ki....Allah'ım hayırlısıyla sağlıkla kucağıma almayı nasip et ya rabbim.Tabi sadece beni değil bebeğinin gelmesini bekleyen tüm anne adaylarını da.

İğneye başladım bugün.Düşük doz yazdı,neden bilmiyorum.Ve innohep yazdı yine.Aslında ben clexan kullanmak istiyordum.Bakalım yarın arayacağım bu konu ile ilgili.Bunun dışında sürekli arıyor arkadaşlarım.Merak ediyorlar tabi.

Bebeğim ...

aslında sana söylemek istediğim çok şey var.Ama tekrar kaybedeceğim diye korkuyorum ve çok bağlanmamaya çalışıyorum.22.haftadan sonra tehlike azalarak devam edecek.O zamana kadar çok hayal kurmak istemiyorum.Beni anladığından eminim.Öpüyorum henüz oluşmamış yanacıklarından,mis kokulum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder