18 Temmuz 2012 Çarşamba

Bugün doğuracaktım :)

Bugün beklenen doğum tarihimizdi.Belki de şimdi sancı çekiyor olacaktım.Oysa ki oğlum doğdu da maşallah kocaman bile oldu.Severim ben onuuuuuuuuuu :))

Keçi sütü maması önermişti bir arkadaşım.Salı günü onu aldık.Çok severek içiyor oğlan mama gaz yapmıyor.Kakamız düzene girdi.Üstelik biberonda artan mamayı buzdolabında 12 saat saklayıp ısıtıp tekrar içirme imkanı var.Tabi diğerlerine göre pahalı.Aptamil 20 lira ,golden goat 32 lira.Ama helal olsun benim koçuma yarasın oğluşuma inşallah.

Dün Tunalı'ya gittik.Mothercare'den iki tane tişört aldık Rüzgar'a.Kebap 49 da yemek yedik.Tüm yol boyunca uyudu Rüzgar efendi.Sanırım arabasıyla gezinmekten pek haz etmedi.Bir de sarı ya güneşten çok rahatsız oluyor :) Mahalleye yaklaştığımızda uyandı.Çağdaştan alışveriş ettik.Çağdaştakiler mahalleli filan hep sevdiler,herkes bana benzediğini söylüyor.Ben de sanki Mehmet'e benziyormuş gibi hissediyorum.

Bu arada Esra ile Hüzeyin boşanmış bugün.Tek celsede boşanmışlar.Esra çocuğu Hüseyin'e bırakmış.Nafaka da istememiş.Sadece arabayı almış.Kafayı da açmış hemen.Zaten zorla kapatmışlardı kızı.Demek ki zorla güzellik olmuyor.Bir yerden patlıyor.Çocuğa üzülüyor insan.Umarım çok zarar görmez bu olaydan.

Allah herkesin yuvasını korusun.Kötü yola saptırmasın,şeytana uydurmasın.

Sağlık versin hepsinden önce.

Ben oğlumu severiiiimmmmmmmmmmmmmmmm :)))))))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder