13 Temmuz 2012 Cuma

Birbirimize alışma turlarındayız oğlumlaaa

Hayalini bile kurmaya korktuğum günler yaşıyorum.Meğer dünya ne kadar da yaşanılası bir yer hayat ne kadar da güzelmiş.Bir çocuğum olana kadar çok da amacım yoktu yaşamda.Şimdi oğlumu sağlıkla büyütmek,ona iyi imkanlar sağlayabilmek,vatana millete ailesine hayırlı bir birey olmasını sağlamak,mutlu bir insan yetişmek gibi amaçlarım var.Kendime dikkat etmek zorundayım mesela.Eskiden böyle kaygılarım olmazdı.Hastalanır ve iyi olurdum ne var ki bunda.Hasta olmamam lazım artık.Olur ya oğlumla ilgilenemeyecek duruma gelirim ya da ona da bulaştırırım hastalığı.Gece yarısı annemden canımın istediği bir yemeği pişirmesini istediğimde nasıl oluyor da anında kalkıp pişirdiğine şaşardım.Şimdi onu çok iyi anlıyorum.

Olacak da canı yanacak,ağlayacak,mutsuz olacak diye ödüm kopuyor.Güldüğü zamansa önüme trilyonlar yığmışlar gibi oluyorum.

Yavrumun hala ellerinin üzerinde açılmış damar yollarının yaraları var.Üzülüyorum onları gördükçe ama Mehmet kızıyor şükret bununla kurtuldu hala orada yatan umutsuz olan bebekler var.Onların anneleri ne yapsın diyor.Haklı çok haklı hem de.Allah'ım hepsine şifa versin.

Galiba bu olay bende çok büyük bir travmaya sebep olmuş.Atlatamıyorum.O günleri unutamıyorum.Burada evimizde olduğumuza inanamıyorum.Paranoyakça bir korkuyla bir şey oluverecek de oğlumu geri götürüp küvöze koyduracakmışız gibi hissediyorum.Uyurken sürekli nefes alıp almadığını kontrol ediyorum.Fark edemiyorsam orasına burasına dokunup uyandırıyorum çocuğu,yazık.Bunu zamana atlatacağım inşallah.

Bu arada 70 kilo girdim doğuma şu an 57 kiloya kadar düşmüşüm.Dün hava çok sıcak olduğu için evde şort giyeyim dedim.Selülit yapmışım daha yeni fark ettim :)) Göbeğim de var.Şöyle bir makyaj yapıp kendime geleyim dedim.Boyadım kendimi bir güzel,etek gömlek filan giydim (İçlerine zar zor sığmaya çalışarak) Ama yok daha forma girememişim.Hamile kaldığımda 53 kilo idim.O kilo ideal kalmış 4 kilo.Boy kısa olunca bir kilo bile farkediyor.Bakalım 40'ımız çıkana kadar belki bir iki kilo daha veririm.

Dün yarı kırkımız çıktı.Bizde yarı kırk adeti yoktur.O yüzden hiç bir şey yapmadım.Sadece oğluşumu yıkadık akşam babasıyla,sonra da ben duşa girdim.Tertemiz uyuduk annenin kuzusuyla.Gece bir ara alıp yanıma yatıryorum.Mis kokusunu içime çeke çeke uyuyorum.O da beşiğinde mızıldarken yanıma gelince sessizce uyuyor hiç söylenmiyor.Tekrar alıp içime sokasım geliyor çocuğu.Elim kolum her yerim o kokuyor.Babasının da üstüne siniyormuş işyerinde kokluyormuş.

Bizim alt komşu bu saatte yine bir şeyler çakmaya başladı.Gidiyim de kızayım,bebek uyuyor deyim :))

Hadi görüşürüz günlükcan.İyi ki varsın yoldaş oldun bana.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder