24 Mayıs 2012 Perşembe

Zekai Tahir'e gittim,araştırdım,memnun kaldım :))

Ay çok hastayım.Kan ter içinde yatıyorum iki gündür.Annem buradaydı.Şimdi onu gönderdim,biraz kendime geldim.Zekai Tahir'e baktım salı günü.Hem vip doğum odasına hem özel odalara.Vip doğum odası gayet güzel.Mehmet de gelebilecek yanıma,doğumdan sonra bebeğimi gözümün önünde temizliyorlar giydiriyorlar hemen kucağıma veriyorlar.Oradan c bloktaki özel odaya geçiş yapıyormuşuz.Bebeğim sağlıkla normal doğsun da sonrası çok da önemli değil nasıl olsa evimize gideceğiz eninde sonunda.Sonsuza dek orada kalacak değiliz ya.Aklıma yattı yani Zekai Tahir olayı.Gitmişken bir de muayene olayım dedim.Bin tane tahlil,diş kontrolü,ultrason şu bu bir sürü şey yaptılar.Diş taşlarımı bile temizlediler.Hastanenin adını çıkaran hastalar bence.Kimseye bağırıp çağırma gibi bir şey görmedim.Azarlama ya da köpek çekme filan da görmedim.Hatta aksine herkese "bilmemkim hanım,canım,güzelim" filan diye hitap ediyorlar.Muayene için biraz sıra bekliyorsun tabi çok hızlı ilerlemiyor kalabalık çünkü.Bekleme esnasında da emzirme eğitimi vardı salonda onu da dinledim.Kötü tarafı ultrason bakılırken bebeğini göremiyorsun,detaylı bilgi de veriyorlar.Şu kadar kilo,boyu şu falan filan yok.Sadece sağlıklı,haftasıyla uyumlu,suyu yeterli deyip kaldırdılar.Neyse tek bir problem olmasın da görmesem de olur.Aylardır görüyoruz zaten videolarımız da var.Yakında da kendi gelir Allah'ın izniyle o zaman görürüz oğluşumuzu sağlıkla inşallah.Doğum anında acilden giriş yapıp,vip doğum odasında doğum yapmak istiyorum diyormuşum.Beni oraya alıyorlarmış.Mehmet aşağıda işlemleri yaptırıp yanıma geliyormuş.Kayınvalidem ve annemde gelebilirmiş ama onları doğum anında dışarı çıkarıyorlarmış.Eşin soğukkanlı ise kalabilir diyorlar.Genelde ayılan bayılan çok oluyormuş. :))

Böyle yani kesin kararımı verdim.Zekai Tahir'de yapacağım doğumu.33. haftadayız artık yavaş yavaş çantamızı da hazırlamak lazım.Önümüzde bir tek haziran kaldı.Haziran da hazırlıkla geçecek gibi.Allah'ım hakkımızda hayırlısını versin inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder