20 Mayıs 2012 Pazar

ZEkai Tahir Burak vip doğum odaları hakkında merak

Evet keşke biri bana şu Zekai Tahir Burak'taki vip odaları tüm detayı ile anlatabilse.Mehmet'in bir arkadaşının eşi orada doğum yapmış.Vip doğum odaları varmış.Orada tek başına doğum yapıyormuşsun,başka gebe kadın olmuyormuş.Eşin de yanına gelebiliyormuş.Doğumdan sonra da özel odaya aktarıyorlarmış.Orada da eşin akşam 8 -9 'a kadar yanında durabiliyormuş.Sonra da asıl refakatçi kimse onunla geçiriyormuşsun geceyi.Yani annem yanımda kalabilir,Memoş da 9 gibi gider.Doğumda Mehmet'in yanımda olmasını çok istiyorum.Hem sakinliği,hem de sevgisiyle bana en iyi destek olabilecek kişi Mehmet.Annem yanımda dursa benden çok panik yapar,ağlar filan daha çok üzülürüm.Mehmetle kaynatırız.Masaj filan yapar bana.Hem oğlunu görür.Dur bakalım ben salı günü Memoşu da peşime takıp şu hastaneye bir gideyim.Gezdirirler sanırım vip kısmı.Eğer anlatıldığı gibi süper bir şeyse ne özel hastaneye ne de hacettepeye gitmem.Hem Anadolunun en büyük doğumevi,kendimi çok güvende hissederim.Tabi bu arada unuttuğum çok önemli bir şey var.Oğlum hala dönmedi.Hala ayaklarıyla mesanemi tekmelemekte,dolayısıyla paşam dönmezse boşu boşuna plan yapıyoruz demektir.O da diğer 8:00 - 8:30 saatleri arasında doğan sezerciklere katılacak.İnşallah normal doğum yapabilirim.Neyse salı günü ben yine de gidip bir bakarım ztb'a.Oğlum uyuyor galiba bugün pek bir hareketsiz.Temizlik yapacağım ben de,sonra ütü mütü garip napaaaarr?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder