9 Mayıs 2012 Çarşamba

Ben de 31. haftayı görür müyüm diyordum :)


" Oouww yeppa! " diye bağırasım deli taylar gibi koşturasım var sokaklarda.Doğdum doğalı aceleciliğim yüzünden hiç bir şeyi becerememiş olan ben,hayatta en çok istediğim şeyi 40 hafta beklemek zorundayım.31.haftamıza girdik,kaldı 9 hafta...Ben bu sabırsızlıkla bu çocuğu haziran ortası gibi doğururum gibi geliyor ama doğurmasam iyi olur.Tüm öğrenim hayatım "laynn bu ne kolay sınav,al işte 10 dk'da bitti" diye aceleyle soruları cevaplayıp 100 alacağım sınavlardan aceleyle yaptığım hatalar yüzünden yarısını ancak alabilmekle geçti.İlişkilerim "amannnnn ha beş ay sonra,ha şimdi,ne gerek var beklemeye,gideyim tanışayım şununla" diyerek hep ilk adımı atan sonrasında ilk adımı attığı için hep değersiz olan kız olarak ilerledi.Yazılmak üzere bekleyen kitaplarım okurların çok akıllı olduğu farz edilerek kısadan kesme yazıldığından kimse bir şey anlamadı.Hatta şu an bile örnekleri uzatabilecekken kısa kesmeye karar verdim :))) Neyse diyeceğim o ki,hamilelik ne kadar çabalarsam çabalayayım benim elimde olmaksızın kendi seyri doğrultusunda ilerleyecek,kendi vaktinde son bulacak bir şey.Kendimi sokaklara atıyorum,saatlerce yürüyorum,ufak tefek alışveriş yapıyorum.Gün bitiriyorum kısacası.

Dün Duygu çok güzel bir sepet beşik verdi,böyle dallı güllüsünden,cibinlikli filan.Üzerinde pembe minik güller var.Onları dilediğim gibi söküp ,kendi zevkime göre yeni şeyler yapıştırabileceğimi söyledi sağolsun.Kayınvalidem bu işlerde uzman olduğu için bu işi ona bıraktım.Benim zevkimi de bilir,dolayısıyla sevmeyeceğim bir şey yapmayacaktır.Onu yatak odamıza koymaya karar verdik.Bahar'ın verdiği park yatak da Rüzgar'ın odasında şu an.Park yatakları naylon ve plastik oluşlarından dolayı sevmiyorum.Onu da kayınvalideme kaplattıracağım.Bitince fotoğraflarını koyarım buraya.Rüzgar'ın odasında bebeğe bakmak için gelen ebeveynlerin yatacağı bir kanepe var.Bir de sallanan sandalye.Eğer Rüzgar'ın sepet beşikte rahat ettiğini düşünürsek park yatağı geri veririm Bahar'a.Çünkü dört aylık olana kadar karyolası seçilmiş,siparişi verilmiş ve yapılmış olur tahminen.Sitelerde masif bebek karyolası yapan bir kaç yer bulduk ancak 1000 TL'nin altında yapan yok.Bizim salon ve yatak odası takımlarını yapan ustaya rica edeceğim.Normalde o bebek mobilyası yapmıyor ama belki bizim için yapar.Bir de ondan fiyat alırım.Hamile kaldığımda planım 8-10 bin lira biriktirmek ve bebeğin tüm ihtiyaçlarını aldıktan sonra kalan para ile de çalışamadığım aylar boyunca Mehmet'e yardımcı olacak geliri bankada tutmaktı.Ancak işler hiç de hayal ettiğim gibi gitmedi ve bırak para biriktirmeyi var olanı da bitirdik.Böylece ondan yatak,bundan puset derken alınması gerekenleri yarıya belki çeyreğe indirdik.Tabi bu durumdan hiç hoşnut değil ama o çok ileri görüşlü sayılmaz zaten.Dünyanın taksitine girip sadece 3-5 ay kullanılacak eşyalar almanın da mantıklı olduğu söylenemez.Ayrıca kendi evimiz değil oturduğumuz ev,Çocuk için oda takımı filan almaya da gerek yok.Bizim mobilyanın renginden büyüyebilen bir karyola yaptırıp,Mehmet'in iki kapılı gardrobunu da Rüzgar'a tahsis ettik mi işte oda hazır bile.İkea'dan güzel bir perde,perdenin kumaşından bir abajur başlığı,duvara çevçevelettirilmiş Rüzgar'ın bir kaç fotoğrafı,işte sana bebek odası :)) Bunları ben yeniden çalışmaya başlayınca teker teker yapmayı düşünüyorum.Umarım sağlıklı bir bebek olur ve ben rahatça işime dönebilirim.Zaten yarım gün çalışsam yeter bana.

Şu an elektrik kesildi.Ne olur ne olmaz yazdıklarım güme gitmesin diye worde kopyaladım oradan yazmaya devam ediyorum.Oğlum minik minik kıpırdanıyor içeride.Bir bilgisayarın ekranına bir karnıma bakıyorum.Bunu yalnızca kadınların yaşıyor olabilmesi kesinlikle Allah tarafından kadınlara yapılmış çok büyük bir torpil.

Elektrik hala gelmedi.Giyinip dışarı mı çıksam :S Yoksa biraz kestirsem mi? Güzel bir playlist hazırlayıp,örgü de örebilirim.Hava çok rüzgarlı olmasa vadide yürüyüş de yapabilirim ama orası daha serin eser şimdi.Tunalı’ya mı insem.Yanıma su alayım,bir de kitap,Kuğulu’da kendime güzel bir ağaç altı beğenip kitabımı okuyayım.Ben eve geldiğimde de elektrik gelmiş olur,birikmiş iki sepet ütümü yaparım.Oğlum da biraz güneşlenmiş olur.

Haydi görüşmek üzere günlükcan J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder